НАЧИНИ НА ПОКУПКА
Поръчки на пчелен мед и пчелни продукти “Тръвна” могат да се направят онлайн от https://travna.bg/ или на лично съобщение във Фейсбук страницата ни.
ПОТВЪРЖДАВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
След като сте направили поръчка, ще получите е-mail за потвърждение на поръчката. При проблем с Вашите координати или наличността на някой от поръчаните продукти можете да очаквате обаждане от наш сътрудник. След като наш служител се свърже с Вас винаги можете да добавите продукти или да замените някои от тях.
За поръчки, направени до 14:00 часа през работен ден, ще получите потвърждение и срок за доставка в рамките на същия ден.
Поръчки направени след 14:00 часа или в почивен ден се обработват и потвърждават на следващия работен ден.
Закупените продукти ще бъдат доставени на попълнения от клиента във формата за поръчка адрес. Всеки клиент бива допълнително уведомен от служител, в случай, че има проблем с количество от поръчаните продукти, или с времето за доставка.
ЦЕНА ЗА ДОСТАВКА
Цените са ориентировъчни и зависят от количеството поръчани продукти, както и от политиката на ценообразуване на куриерска фирма Спиди.
Доставка до автоматична станция на Спиди – 4 лв.
Доставка до офис Спиди – 6.00 лв.
Доставка до личен адрес със Спиди – 10.00 лв.
По-точна сума за доставка ще се конфигурира при попълване на конкретни артикули и количества от Ваша страна във формата за заявка, начин на плащане и при избор на вида доставка – до автомат, до офис или до адрес.
СРОК НА ДОСТАВКА
Поръчки за град Пловдив – стандартна доставка от 1 до 2 дни след поръчка
Други градове – доставка до 3 дни според графика на обслужване на Вашия район.
Срокът е посочен единствено с цел информация и ако не бъде спазен, това не представлява основание за предявяване на претенции за обезщетение, намаление на цената или анулиране на поръчката.
УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА
Доставката включва поръчаната стока, фактура за юридическите лица, касова бележка при плащане в брой/с наложен платеж и опаковка на продуктите.
В случай на липса на получател на посочения адрес, куриерът ще се свърже с вас по телефона, за да уговори второ посещение на същия адрес. В този случай не се допуска смяна на адреса за доставка.
При невзета поръчка от офис на Спиди или личен адрес, клиентът трябва да заплати разноските по връщането на поръчката.
Уточнения:
При желание от Ваша страна, имате опция да изберете определен ден и/или час за доставката. Доставката ще бъде извършена спрямо описаните от Вас изисквания и по определените от куриерската фирма тарифи.
Ако имате въпроси или коментари относно доставката, не се колебайте да се свържете с нас на телефони: 0883 580 499; 0883 580 098 или на имейл: cs@bg-hive.com
НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
Всички цени в магазина са в български лева и имат начислен данък добавена стойност!
Плащането се извършва чрез един от следните начини:
- Плащене чрез наложен платеж
- Плащане чрез банков превод
При избор на плащане чрез наложен платеж, то се осъществява в БРОЙ, сумата се предава на куриера, който ще достави поръчаната от Вас стока. Можете да проверите стойността на поръчката от Вас стока и куриерската услуга в е-мейла, който Ви изпращаме като потвърждение на поръчката.
ОТКАЗ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ПОРЪЧАНА И ДОСТАВЕНА СТОКА
1. Клиент, поръчал стока през електронния магазин и получил същата чрез куриер, или друг вид транспорт, има право да откаже получаването на поръчката, или част от нея след като вече тя му е доставена, само в един от следните случаи:
– при транспортирането стоката или нейната опаковка са повредени;
– доставената стока явно не съответсва на поръчаната от клиента;
– цената не съответства на първоначално оферирата;
– при условията на чл.69, ал.3 от ЗЗППТ;
– рекламации по гореизброените пунктове се извършват само в момента на доставката.
2. Извън изброените случаи, клиентът няма право да откаже получаването и заплащането на поръчаната от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи за доставка до него и връщане на стоката обратно към доставчика.
РЕКЛАМАЦИИ СЕ ПРИЕМАТ, КАКТО СЛЕДВА:
В 14-дневен срок от получаването на стоката при условие, че бъдат посочени писмено основателни причини за това и се подпише декларация, удостоверяваща, че стоката се намира във вида, в който е получена, без да е била ползвана и е с ненарушена оригинална опаковка и цялост на опаковката.
ОТКАЗВАНЕ ИЛИ ПРОМЯНА НА ПОРЪЧКА
Ако искате да откажете направена вече поръчка, някой от продуктите в нея, или да замените даден продукт, обадете се на телефоните, описани по-горе, възможно най-бързо, за да ни уведомите. Необходимо е да ни кажете номера на Вашата поръчка, за която искате корекция.
1. Всички стоки предлагани от https://travna.bg/ са нови. Всеки продукт е с изрично указан срок на годност.
2. https://travna.bg/ гарантира, че към момента на изпращане продуктът няма недостатъци, които да намалят стойността му или годността му за обичайна употреба.
3. Веднага след пристигането на доставката, но не по-късно от 3 (три) дни, клиентът следва да провери дали тя е пълна и дали доставените артикули имат някакви недостатъци.
4. В случай на отчетени недостатъци при получаване на стоката, клиентът следва да уведоми незабавно за вида и количеството им.